سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ما همیشه  به دانش اموزانمان گفته ایم بروند ودر زمینه مشخصی تحقیق کنند . حال آیا وقت ان نرسیده که ما نیز در پروژه های تحقیقاتی آنان همراه و همگامشان  باشیم .

امسال دانش اموزان پایه های چهارم وپنجم دبستان روستای گل قشلاق در نمایشگاه جشنواره جابر بن حیان حضور پیدا کردند . در پایه چهارم محمد شیری ومریم بهرامی توانستند  ادعای خود را مبنی بر طرح کشت بدون خاک را به سرانجام برسانند ورتبه برتر اموزشگاه را کسب کنند وراهی مرحله منطقه ای شوند انان مدعی هستند که این طرح در زمین های شوره زار مناطق خشک کویری پاسخ گوی نیاز کشاورزان این مناطق هست . این طرح در مرحله منطقه ای نشان رتبه اول منطقه را کسب کرد. برای این دانش اموزان آرزوی موفقیت داریم .

طرح دیگری به نام نگهبانی برای گلها توسط فاءزه ابو الفتح زاده وفاطمه ابوالفتح زاده ورضا شیری روانه نمایشگاه جابر اموزشگاه شد در این مرحله طرح از نوع طراحی وساخت بود ونشان برتر اموزشگاه را کسب کرد وروانه نمایشگاه منطقه شد .این طرح مشکل آب ندادن به گلها را در روزهای تعطیل مدرسه و صرفه جویی در مصرف را بر طرف کرده است .برای این دانش اموزان هم آرزوی موفقیت داریم.

هدف طرح جابر دیدن این لحظات  باشکوه در زندگی دانش آموز است . خود باوری . اعتماد به نفس . احساس ارزشمندی .حس تعلق

 

 

 

 

 




تاریخ : سه شنبه 93/12/5 | 10:42 عصر | نویسنده : داود بالا دستیان | نظر

چگونه توانستم با انجام طرح جابر ضعف درسی علوم را در پایه ششم  کاهش دهم

این  نمونه اقدام پژوهی  که لینگ دانلود آن حذف گردیده بود مجددا به سفارش خانم جعفری قابل دانلود شد . همکاران می توانند فایل pdfآن را  از لینگ زیر دریافت نمایند.

Action_Research-.pdf  

برای دانلود اینجا کلیک کنید





تاریخ : جمعه 93/12/1 | 4:57 عصر | نویسنده : داود بالا دستیان | نظر