سفارش تبلیغ
صبا ویژن


خبرگزاری شبستان: مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان از درخشش کودکان و نوجوانان استان در جشنواره رضوی مراکز کانون خبرداد.

این مقام مسئول اظهار داشت: همچنین تعداد 525 اثر در بخش خوشنویسی رضوی، تعداد 64 اثر در بخش نشریه کاغذی رضوی و تعداد  88  اثر در بخش کتابسازی رضوی پس از انجام داوری اولیه در مراکز به دبیرخانه جشنواره رسید.

 

وی افزود: از بین همان آثار ارسالی مراکز به دبیرخانه جشنواره استان تعدادی نیز در مرحله استانی برتر معرفی شدند که در بخش مشاعره رضوی مبینا کبابیان از مرکز فرهنگی هنری یاسوکند، در بخش کتابسازی رضوی اسرا صالح پور، کانی عبدالله پور و متین فرند از مرکز فرهنگی هنری شماره دو سقز هستند.

 

شیخی تصریح کرد: همچنین در بخش نشریه نگاری کاغذی رضوی  پرند سورانی سقزی، کیمیا حجری و اسرا گل حصاری از مرکز فرهنگی هنری شماره یک سقز، در بخش نقاشی رضوی عرفان بالادستیان از مرکز فرهنگی هنری بیجار و در بخش خوشنویسی رضوی فرشیدعلیمرادی از مرکز فرهنگی هنری کامیاران به عنوان نفرات برتر برگزیده شدند.

 

وی افزود: در بخش داستان کوتاه رضوی خانم ها زهرا جعفری و محدثه جمشیدی اعضایی از مرکز فرهنگی  هنری بیجار، در بخش نقاشی رضوی خانم فائزه امانی از مرکز فرهنگی هنری قروه و در بخش مشاعره رضوی خانم مریم کبابیان از مرکز فرهنگی هنری سریش آباد در سیزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا (ع) برگزیده شدند.

 

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان با قدر دانی از حضور اعضای کانون در جشنواره رضوی، افزود: از برگزیدگان این اعضا طی مراسمی با دادن لوح تقدیر وهدایای تجلیل خواهد شد.




تاریخ : چهارشنبه 94/8/13 | 3:7 عصر | نویسنده : داود بالا دستیان | نظر